Stage Thyssen Krupp
Аутоматски транспорт челичних делова

Компанија ThyssenKrupp се ослања на наш аутономни транспортни системи

Компанија ThyssenKrupp је аутоматизовала свој интерни транспорт са аутономним транспортним системом (FTS). Тиме се делови шина за степенишне лифтове померају између различитих радних станица. Оптимална флексибилност и минимална потреба за простором били су пресудни за овај избор.

Оптимизујте транспортне руте, синхронизујте токове

Компанија ThyssenKrupp производи шине за степенишне лифтове у холандској фабрици у Кримпен ан ден Еијселу. Да би оптимизовало процесе израде, одељење за железничко инжењерство тражило је флексибилно и ефикасно решење за интерно кретање материјала. Циљ је био синхронизација радних процеса, минимизација грешака помоћу аутоматизације и смањење оптерећења запослених, елиминацијом прекида рада за интерне транспорте. Притом је требало узети у обзир ограничени простор, као и могућност праћења материјала у процесу производње. Они су, дакле, желели аутоматизовани транспорт материјала између појединих корака израде – и што је могуће флексибилнији.

Kurt Debaene
Оперативни менаџер у компанији ThyssenKrupp

„Аутоматизација је такође обухватала и интерни транспорт. Услов је био очување флексибилности – како по питању начина, тако и по питању потребе за простором.“

Аутоматизација са максималном флексибилношћу

Одељење за изградњу шина има шест различитих производних кластера за обраду цеви и профила зупчастих полуга. Сваки од њих спроводи одређени корак обраде. Материјал пролази кроз сваку од ових станица. Како би остали што флексибилнији, одлучили су се за аутономни транспортни систем (FTS). Једношинска и стационарна транспортна трака не би била довољно прилагодљива да буде део промена изгледа у производњи. Довољан је један FTS, јер се неколико делова шина спаја за један транспорт. Ако потребан капацитет мора да се повећа, аутономни транспортни системи се додатно могу лако интегрисати у систем.

Аутономни виљушкар

Компанија ThyssenKrupp се са нашим аутономним транспортним системом одлучила за логистичко решење које је оријентисано ка будућности и флексибилно прошириво, а које се састоји од електричних палетних колица са рудом и прикључења на Host систем. ERC 215a је аутоматски управљано возило засновано на стандардном Jungheinrich виљушкару. Захваљујући ласерској навигацији и триангулацији, аутономни чеони виљушкар са рудом ради на 28 места у фабрици и транспортује до осам цеви и профила зупчастих полуга истовремено. Логистички софтвер регулише редослед налога, које самостално обрађује. Да бисте избегли повреде или оштећења, возило има различите безбедносне сензоре. Зауставља се одмах када неки објекат блокира његову траку за вожњу. Кад је пут поново чист, FTS се аутоматски враћа на своју траку. Данас су ефикасност и додата вредност у изради много веће, палете се могу пратити у појединачним корацима производње, а запослени у компанији ThyssenKrupp су знатно растерећени.

Имате питања?