„Урадићемо све што треба!“, говорио је наш оснивач фирме Др. Friedrich Jungheinrich. У томе се опет огледа култура наше фирме и наш захтев за сервисне услуге: Само они који решавају проблеме преузимају одговорност – за своје клијенте и за себе.
Право партнерство и лојалност, на тим вредностима је Др. Friedrich Jungheinrich засновао наше предузеће. Ове вредности су и данас важне и имају највећи приоритет. Без обзира да ли је реч о клијенту, испоручиоцу или запосленом: компанија Jungheinrich се ослања на дугорочне, одрживе и искрене односе. Они су подржани широким спектром производних услуга и решења, које можете да изаберете флексибилно и појединачно.
Тренутно имамо ниво услуга од 98%, чиме смо поставили стандард у нашој бранши. Наша сервисна мрежа обухвата више од 5.300 квалификованих техничара корисничке службе широм света. То значи да у кратком року можемо бити код Вас, где год да се налазите.
Осим сервиса возила и системских услуга, нудимо Вам и подршку и саветовање по питању анализе и оптимизације Ваших логистичких захтева (нпр. проток материјала, управљање флотом или системом складишта). Радни амбијент и задаци Ваших запослених су нам подједнако важни. Креирали смо свеобухватне курсеве обуке у којима доносимо сва наша искуства и решења. Они обухватају од обуке возача и комисионера, преко правилног управљања акумулатором, па све до безбедносне обуке.
Увек можете да се ослоните на једну ствар: без обзира да ли сте велико или мало предузеће, компанија Jungheinrich Вам пружа управо ону производну услугу која Вам је потребна да бисте били успешни. Све то широм света, са истим врхунским квалитетом.