Stage pfenning logistics
Логистичка флота за највише захтеве

88 транспортних средстава за складишта за pfenning logistics

У логистичком центру од 20 хектара компаније pfenning logistics, наша флота транспортних средстава за складишта чини основу за ефикасан проток материјала. У време шпица, оператер већ снажну флоту од 88 возила multicube Рајна-Некар проширује са изнајмљеним возилима.

Оптимално коришћење простора у уским пролазима

Компанија pfenning logistics GmbH је логистички стручњак из Баден-Виртемберга. Са обимом улагања од 100 милиона евра, компанија pfenning logistics је 2013. године основала нову централу предузећа, као и логистички центар од 20 хектара у Хедесхајму, multicube Рајна-Некар. Роба се складишти у две зоне зграде: У северној копчи се пре свега налазе намирнице и остала роба која се свакодневно користи, док се у јужној копчи складиште хемикалије. За складиште са уским пролазима притом је свакодневно урачунато неких 5.000 померања палета.

Како би се оптимално користио простор, рано смо укључени у израду концепта простора и флоте. Компанија pfenning logistics се већ током грубог планирања одлучила за концепт у чијем фокусу су складишта са уским пролазима. За виљушкаре са уским пролазима су, због захтева у поступању са намирницама, били битни дужи домети са једним пуњењем акумулатора.

Christopher Granath
Руководилац процесног инжењеринга у компанији pfenning logistics

„Уређаји без проблема раде више од две смене. Томе значајно доприноси рекуперација енергије. То је за нас било одлучујуће у вези са куповином.“

Још брже са телескопским виљушкама

Срце флоте транспортних средстава чине 23 електрична комисиона тространа виљушкара EKX 515, који се у пролазима могу механички наводити. Christopher Granath, руководилац процесног инжењеринга у компанији pfenning logistics каже: „Компанија Jungheinrich је, по нашој жељи, задржала нарочито уске пролазе, како би се постигла још боља искоришћеност простора. Уз то су уски пролази у северној и јужној копчи исте ширине, тако да се по потреби могу возити и EKX 515.“

Виљушкари са уским пролазима типа EKX 515 су усклађени према различитим захтеваним профилима и раде са рекуперацијом енергије. Снага ових возила се базира на њиховој трофазној технологији од 80 V и њиховим високим обртним моментима, који омогућавају ефикасно убрзање. У северној копчи, са висином подизања од 8,4 метра, можете ускладиштити и искладиштити робу на еуро и индустријске палете. За јужну копчу сте опремљени са троструким стубним платформама за подизање, тако да хемијске палете можете да палетирате и до висине од 14,4 метара. „Великог клијента из прехрамбене бранше смо опремили са 16 таквих телескопских виљушки. На тај начин профитирамо од бржих померања у складишту и можемо да испунимо велике стопе учинка“, каже Granath.

Флота, између осталог, обухвата 65 серијских возила типова ETV 216, EFG 220 и ERE 225, који приликом спуштања терета такође делимично раде са рекуперацијом енергије. За време шпица се могу изнајмити додатна возила за изнајмљивање.

Учинковито управљање акумулатором

Christopher Granath каже: „Због боље технологије смо се одлучили за Jungheinrich виљушкаре за уске пролазе, са којима, између осталог, већ имамо искуства на другим локацијама. Дуго време рада са једним пуњењем акумулатора је била пресудно за ову набавку. Уређаји без проблема раде више од две смене. Временом постижу и режим рада у три смене у било које доба дана. Томе значајно доприноси рекуперација енергије. За нас је то било пресудно за куповину. “За нас као испоручиоца, осим тога, каже Granath, било је пресудно и веома кратко време испоруке за изнајмљене уређаје. Компанију смо током фаза реализације надаље флексибилно испратили: при подешавању профила брзине и висине подизања 16 EKX-а 515 у северној копчи – задатак, који је био постављен засебно за сваки од 66 пролаза.

Имате питања?